Hoofdmenu

woensdag 28 september 2011

Verkoudheid werd ... beginnende longontsteking
De hoest werd vorige week donderdag niet beter maar erger en daarbij kwam nog een stekende pijn aan de longen, dus maakte ik een afspraak bij de dokter. Na onderzoek besloot zij dat een foto definitief uitsluitsel zou brengen. Vrijdagavond kreeg ik dan het verdikt ... een beginnende longontsteking en moest ik beginnen aan een antibiotica kuur. Ik mocht een week niet gaan werken. Ik begreep dat niet, maar al snel werd duidelijk waarom ik thuis moest blijven. De hoest werd snel beter, maar ik was moe ... heel moe. 5' recht staan en ik moest opnieuw in de zetel gaan liggen. Langzaam begint het beter te gaan. Maar de vermoeidheid blijft. Aan lopen denk ik in de verste verten nog niet.

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: