Hoofdmenu

dinsdag 4 oktober 2011


Back at work
Sinds vorige week donderdag begon het eindelijk wat beter te gaan met mijn 'verkoudheid'. Toen ik op controle ging bij de dokter was er opnieuw overal lucht in mijn longen. De ontsteking was weg. Enkel de vermoeidheid bleef aanslepen. Elke dag ging het beter en zondag kon ik eindelijk van het 'zomer'zonnetje genieten. Sinds gisteren ben ik opnieuw aan de slag. Omdat er niemand mijn werk overneemt en de deadline van eind oktober niet opschuift is de werkdruk hoog en de vermoeidheid is er nog steeds. 's Avonds is mij neervlijen in onze zetel een plezier (noodzaak). Het niet-lopen is op doktersadvies met een week verlengd. Het zou niet wijs zijn om nu al inspanningen te doen en opnieuw ziek te worden. De (halve) bosmarathon in Buggenhout op 16 oktober laat ik dan ook aan mij voorbij gaan. Ook voor de Lotto Crosscup Relay in Gent op 23/10 pas ik. Als alles meezit start ik mijn winter-loop-seizoen volgende week dinsdag en als eerste wedstrijd op zondag 6 november, de veldloop in Opwijk.

Tot de volgende keer
 

Geen opmerkingen: