Hoofdmenu

zondag 16 oktober 2011

Ekiden Brussel & Bosmarathon
Gisteren stond onder een warm herfstzonnetje de Brussels Ekiden Aflossingsmarathon op het programma. Niet dat ik daaraan zou deelgenomen hebben, maar ik wil toch effe de mooie prestaties van de 3 deelnemende teams van KAC Lebbeke in het zonnetje zetten. De mannen werden 35e (22e bij seniors) in 2u36'33", de dames finishten 113e (6e seniors team) en het mixed team werd 296e in 3u38'25". Er waren in totaal 930 teams die de finish haalden. Vandaag was er dan de Bosmarathon in Buggenhout. Normaal gezien zou ik er deenlnemen aan de halve marathon, maar door de longproblemen heb ik forfait moeten geven. Dus dacht ik om in plaats van te lopen, foto's te gaan nemen van de start en op de omloop. De ochtendkoude deed pijn in mijn longen en daarom ben ik thuis gebleven. Volgende week loop ik nog steeds niet omdat ik nog te veel last heb (niet genoeg adem krijgen, vermoeide benen, ...).

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: