Hoofdmenu

dinsdag 18 oktober 2011

Min. 6 weken ...
Dat is volgens onze huisarts de minimum periode welke nodig is om volledig te herstellen van een beginnende longontsteking. Ik ben dus halfweg.Fietsen, lopen en zelfs wandelen bij dit weer is uit de boze. De koude en slechte luchtkwaliteit zouden meer schade toebrengen dan genezen. Ondertussen moet ik het ook redelijk kalm aan doen. Niet forceren en regelmatig rusten. Deze laatste raad ga ik dan ook zeker goed opvolgen. Zondag as is er de Lotto Crosscup Relay in Gent. Vorig jaar moest ik deze missen door een zware verkoudheid. Ook dit jaar geen cross in Gent aan de Blaarmeersen. De kans bestaat dat ik in 2011 aan geen enkele veldloop of wegwedstrijd nog ga deelnemen. De 'form' en snelheid zullen wel volledig weg zijn na mijn herstelperiode. Op naar 2012 :-)

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: