Hoofdmenu

zondag 23 oktober 2011

Wat een mooi weer weekend ...
Vrijdagavond ben ik (lekkere) spaghetti gaan eten tvv van onze club. Je kreeg er een goed gevuld bord en je kon nog bijvragen indien je nog honger had. Gisteren heb ik mij gewaagd aan het opruimen van de tuin. Echt moe was ik na afloop niet. Daarom had ik besloten om van het mooie weer te genieten en een wandeling naar het bos te maken. Omdat we maar 2,5 km van Buggenhout bos wonen besloot ik om tot daar te wandelen, een klein stukje door het bos te gaan en weer naar huis. In totaal stapte ik zo'n 6,5 km op mijn gemaksken. De vermoeidheid viel mee, al was ik blij toen ik thuis kwam. Hopelijk krijgen we nog een paar weekendjes met dit zonnige weer. Volgende week ga ik nog steeds niet lopen.

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: