Hoofdmenu

maandag 31 oktober 2011

Weer een week voorbij
De tijd vliegt toch heel snel. Op loopgebied valt er nog steeds niets te melden. Normaal gezien zal dit mijn laatste looploze week worden. Het wordt aftellen naar volgende week dinsdag wanneer ik ga beginnen met mijn 'Start-to-Run' (again). Op het werk was het weer een super-drukke week. Murphy was weer 'in form'. Het nadeel aan testen is dat de deadline voor het in produktie plaatsen van de nieuwe programma's niet opschuift en dat alle projecten toch grondig getest moeten zijn (ook al wordt de programma code heel laat vrijgegeven). Dat hoort nu eenmaal bij de job. Het (bijna) voorbije weekend is op het vlak van het weer opnieuw een voltreffer geweest. Zaterdag en zondag heb ik nog wat herstellingen in de tuin uitgevoerd. Vandaag heb ik mij 'opgeofferd' om mee te gaan naar Wijnegem Shopping Center of zoals Clement Peerens het noemt 'het filliaal van de Hel'. Zo'n 2x per jaar kunnen mijn vrouwen mij overhalen om mee te gaan. Morgen nog een dagje niets doen en het verlengde weekend zit er op.

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: