Hoofdmenu

zondag 19 februari 2012

18 kilometer
Dat is mijn totaal aan loopkilometers voor deze week en dit jaar. Eindelijk kan ik terug lopen en ook al waren de weersomstandigheden niet echt ideaal om te herbeginnen, toch was ik steeds content dat ik gelopen had. Elke keer een klein beetje verder. Vandaag zelfs 6,4 km in 1 keer al was ik blij dat ik thuis was.
Toen ik buiten kwam waren er in de Putweg (what's in a name) een paar putten bijgekomen. Ik lette er niet op, maar toen ik een 40min. later thuis kwam viel mij pas echt op hoe diep die nieuwe exemplaren in het midden van de straat zijn. Er komt ook water met een lichtbruine modderkleur tussen de klinkers naar boven. Als er auto's over rijden zie je de stenen bewegen. Daarom heb ik naar de 'hotline' van TMVW gebeld en ze gaan vanavond nog komen kijken. Hopelijk komen ze voor het donker wordt want onze straat is slecht verlicht.
De werknemer van de watermaatschappij is net geweest en het heeft niets met de waterleiding te maken. Volgens hem is de verzakking het gevolg van een slechte ondergrond die door de dooi begint te  verzakken. Morgen naar de gemeente bellen.

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: