Hoofdmenu

zondag 5 februari 2012

Winterweer
Gisterenochtend was het -11° en mistig toen ik vertrok naar Lebbeke om te gaan helpen op het Prov.Kampioenschap veldlopen. Dit jaar was het de beurt aan AC Lebbeke om dit evenement te organiseren.
Toen ik in de kantine van de korfbal aankwam was daar de waterleiding bevroren. Ik werd bevorderd tot waterdrager van dienst. Elk uur ... 2 emmertjes (heet) water halen, ... in onze kantine, ik heb mijn kilometers gestapt (incl. krachttraining). Tegen de middag begon gelukkig de zon door te breken. De hele jonge lopertjes (tem miniemen) hebben in de bittere koude gelopen. Velen van hen waren kompleet verkleumd toen ze over de aankomstlijn liepen. Toen mijn medelopers vertrokken ben ik gaan kijken om hen te gaan aanmoedigen. Ergens kriebelde het wel en had ik spijt dat ik niet kon meelopen.
Deze namiddag scheen het zonnetje weer volop (het was maar -3° C) en ben ik 2 uur gaan wandelen (eigenlijk flink doorstappen). Dat heeft deugd gedaan. Eens thuis heb ik de verbrande calorietjes aangevuld met een koekje en een warme chocomelk.


Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: