Hoofdmenu

zondag 25 maart 2012

Een prachtweekend loopt op zijn einde
Want morgen is het opnieuw 'werkendag'. Een gans weekend geprofiteerd van het mooie weer om het gras af te rijden (An), daarna verticuteren, afsluiting verven, eerste plantjes zaaien, een toerke gaan lopen en vitaminen D op doen, genietend in het zonnetje. Als het mooie weer nog een week zou aanhouden, dan zijn alle tuinkarweitjes opgeknapt. Voorlopig zien de voorspellingen er veelbelovend uit.
De verkoudheid behoort gelukkig tot het verleden. Tot vrijdag had ik nog een serieuse hoest, maar zaterdag was die volledig verdwenen.
Op loopvlak begint het stilaan beter te gaan. Op dinsdag en donderdag, telkens 6 km joggen aan een gezapig tempo. Deze namiddag onder een warm zonnetje (24°) en een zacht briesje ben ik 8 km gaan lopen. De gemid.hartslag wordt steeds lager, wat er op wijst dat het de goede kant op gaat met mijn fysiek.
Er zijn voor het eerst jaar dit 2 wedstrijden waaraan ik ga deelnemen, toegevoegd aan mijn loopkalender 2012.
nl. Avaloop te Opstal (Buggenhout) op zaterdag 14 april - start en aankomst op 100m van onze deur en Run for LCH op zondag 13 mei te Kappelle-op-den-Bos. Zo heb ik weer iets om naartoe te werken.

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: