Hoofdmenu

maandag 23 april 2012

Druk weekendje achter de rug
Zaterdagnamiddag heb ik de tomatenplanten uitgepland in de serre. Het zijn een paar planten meer dan vorig jaar en toen hebben we vele kilo’s vruchten kunnen plukken. ’s Avonds zijn mijn nicht & neef met hun gezinnen langsgeweest voor een hapje en een drankje. Het werd een heel gezellige bedoening. 1 x per jaar proberen we samen te komen opdat we elkaar toch nog eens zien.
Op sportief vlak ga ik nog steeds 3 maal per week zo’n 10 km joggen. 10 km is voorlopig het max. aantal kilometer dat ik loop. Soms probeer ik eens wat sneller te lopen. Maar echt zin om aan het echte snellere werk te beginnen heb ik nog niet. De eerst volgende ‘wedstrijd’ is de ‘Run for LCH’ op zondag 13 april. Daar doe ik mee ipv thuis een duurloop te doen.

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: