Hoofdmenu

zaterdag 14 april 2012

Avaloop Opstal - update (20/04/2012) --> uitslag staat online op de site van Avalon vzw
Onder een lentezonnetje en een frisse wind gingen we deze namiddag op 100m van onze deur van start voor de Avaloop. Mijn vooropgestelde tijd per km had ik genomen op 5'30". Ik dacht dat dit na 2 maanden duurloopjes het maximum haalbare was zonder al te veel in het rood te lopen. Bij de start liet ik mij meeslepen en de eerste km was aan 4'50". Ook de 2e km was < 5'00". Toen dacht ik: 'ik ga proberen dit tempo zo lang mogelijk aan te houden'. Enkel tussen km 3 en 4 liep ik iets trager. Dit kwam vooral door de staat van het veldwegeltje waarin we liepen. Zonder echt te versnellen liep ik de 6 km in 29'30". Dat is 12,1 km/u. Het liep dus veel vlotter dan ik gehoopt had. Geen enkele keer had ik het gevoel van te snel te lopen. Ook An liep mee. Zij deed er 39'29" over deze afstand. Morgen is het onze rustdag.
De uitslag van de Avaloop zou vanaf maandag 16-04 beschikbaar zijn op de site van Avalon vzw (klik hier voor de link naar hun website).

Tot de volgende keer


1 opmerking:

Anoniem zei

weet je soms waar je de uitslag van de Avaloop kan vinden? Groeten