Hoofdmenu

vrijdag 7 december 2012

Sneeuw  ...
Deze ochtend ben ik een half uurtje vroeger wakker gemaakt door mijn wekker. Daardoor hoopte ik de voorspelde sneeuw-files voor te blijven. De strooidiensten hadden hun werk goed gedaan want de wegen waren redelijk berijdbaar. Sommige bestuurders durven/kunnen echt niet rijden in de sneeuw. Als je auto met winterbanden uitgerust is, rij je makkelijker en heb je meer grip maar je moet geen gekke toeren uithalen want voor je het weet ben je toch aan het schuiven.  Het heeft mij een half uurje meer gekost om van thuis tot aan de tramhalte in Strombeek te geraken. Van daaruit ging het in 20' richting Noordstation. De tram rijdt op een eigen bedding en heeft zo geen last van het verkeer. In Brussel zelf was het meer natte sneeuw die uit de lucht viel.
De atletiekpiste was gisterenavond 1 grote ijspiste. De jongste lopertjes hebben bun hart kunnen ophalen met 'schofferdeinen'. Onze training (10 x 300m) werd door die gladheid verplaats naar buiten de piste. Deze keer was mijn loopmaat Eric.
Deze namiddag kreeg ik een mailtje van An met daarin een link naar de site van AC Lebbeke. Onze nieuwe trainers (Bart & Brecht) hebben mij voorgedragen als 'Atleet in de kijker'. Dat is een ganse eer voor mij en een stimulans om verder te blijven lopen. Hierbij dank ik ook hen voor hun gedrevenheid in het begeleiden van de afstandslopers / -sters van onze club. Elke week een 'gepersonaliseerd' schema opstellen voor iedereen en de opvolging ervan is serieus wat werk.

Tot de volgende keer

http://www.aclebbeke.be/?p=6079&utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_campaign=in-de-kijker-mike-verheyden#comments

Geen opmerkingen: