Hoofdmenu

donderdag 17 januari 2013

Achillespees
Zoals in vorig bericht gemeld had ik zondag op het einde van de veldloop in Hamme last van mijn achillespees. Maandag kon ik moeilijk stappen en deed ze heel veel pijn en het was een zeurend gevoel, incl. enige stijfheid. Met ibuprofen en flexium begon de pijn te verminderen en gisteren was ze bijna volledig verdwenen. Dinsdag had ik dan ook een extra rustdag ingelast. Het zou niet verstandig geweest zijn een loopje te gaan doen in de (gladde) sneeuw. Omdat ik zondag geen 'cooling down' loopje gedaan heb, had ik stijve bovenbenen. Vandaag gaat het opnieuw beter. Zaterdag doe ik een kort 'test'-loopje en dan is het afwachten hoe de achillespees gaat reageren. Als de pijn verdwenen is loop ik zondag 3 x 3 km 'rustig'.
De cross van zondag as in Bornem laat ik ook dit jaar aan mij voorbij gaan.
Gisteren ben ik nog eens naar de voetbal in Anderlecht gaan kijken. RSCA speelde in de kwart finale van de beker van Belgiƫ tegen AA Gent. Het was geen goede prestatie van beide teams, maar het belangrijkste is dat RSCA in de halve finale staat.

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: