Hoofdmenu

maandag 1 april 2013

Beslissing is gevallen ...
Na heel lang wikken en wegen heb ik besloten om te stoppen met het lopen van wedstrijden waar ik (bijna) altijd voor een bepaalde plaats of tijd liep. Ook aan de clubtrainingen olv Bart en Brecht ga ik niet meer deelnemen. Vorig jaar werd ik ziek en heeft het mij veel tijd gekost om opnieuw op een redelijk niveau te geraken. Nu met mijn achillespeesblessure ben ik opnieuw langere tijd buiten strijd en ik heb geen zin meer om helemaal opnieuw vanaf nul te herbeginnen. Eerst mijn achillespees laten genezen en daarna zie ik wel wat ik nog kan/mag ivm lopen.

Langs deze weg wil ik Bart en Brecht bedanken voor de tijd en de moeite die zij gedaan hebben om mij te begeleiden naar wedstrijden toe (schema's, opvolging, aanmoedegingen, ...). Ook Koen (mijn trainer voordien) wil ik hiervoor bedanken.

Tot de volgende keer

1 opmerking:

de coach zei

Dag Mike,
Jammer dit te moeten lezen doch ik begrijp je keuze volledig.
Mentaal is dit niet te onderschatten alsook het feit steeds je moed bij elkaar te rapen ... geen evidentie !
Ook jij bedankt voor de lovende woorden en update ... doet ECHT deugd !
Veel succes nog in je sportieve leven en al die andere interesses.
Misschien eens tot op een meeting ?
De coach