Hoofdmenu

vrijdag 12 april 2013

Start-to-run
Is nog steeds ver af voor mij. De blessure geneest verder dankzij de kine en de stretching. Dinsdag ll ben ik naar de sportarts geweest. Die heeft een scan genomen van de pees en vastgesteld dat ze nog steeds gezwollen is daar waar de ontsteking zit. Normaal gezien is de pees op die plaats 5 mm, maar zelfs nu is ze nog steeds 8,4 mm dik. Er zich echter weinig of geen vocht meer rond en er is geen beschadiging of kalkafzetting. Dat wil zeggen dat ik ‘binnenkort’ opnieuw mag starten met joggen.
Zaterdag gaat An deelnemen aan de Avaloop te Opstal en ik ben de fotograaf van dienst. Je kan bij deze loop kiezen tussen de afstanden 6,  10 of 21 km. De bijdrage voor de inschrijven bepaal je zelf en de opbrengst gaat volledig naar VZW Avalon te Opstal
Zondag ga ik van het mooie weer profiteren om met mijn MTB een toertje te gaan fietsen.

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: