Hoofdmenu

woensdag 9 oktober 2013

Mijn achillespees ... de serie  
Na 2,5 weken begint de pijn aan mijn achillespees langzaam te verminderen. Lopen zit er nog steeds niet in, al zou fietsen wel lukken. Maar daar had ik de laatste tijd geen zin in.
Het huisje waar Sanne en Joris zijn gaan in samenwonen heeft een volledig nieuwe laag verf gekregen, alle kasten staan in elkaar en alle hanken hangen omhoog.
Met het mooie weer de voorbije dagen ben ik met de motorfiets naar het werk gereden. Een leuke afwisseling tov auto/tram.
Brussel is voor de automobilist een verboden zone geworden. Ofwel betaal je 21 euro voor max. 3 u parkeergeld, ga je voor 15 euro per dag in de parkeergarage of leg je je parkeerschijf (goed voor 2 u). Een boete kost je 25 euro per halve dag. De carpoolparking die ik gebruik staat om 7u bijna helemaal vol. Iets verder is het nl. stad Brussel en moet je betalen om te kunnen parkeren. Ook al promoten ze het gebruik van het openbaar vervoer, ze zijn de gratis carpoolparkings ‘vergeten’. Typisch Belgisch.

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: