Hoofdmenu

woensdag 14 mei 2014

Shock wave – deel 1
Maandagavond ben ik voor de eerste Shock Wave behandeling naar het ASZ te Dendermonde geweest. Na een kort onderhoud met de arts naar de historiek van de blessure en een echo begon de behandeling. Men had mij verwittigd dat ik op voorhand best een pijnstiller zou nemen, dus de pijn viel al-bij-al nog mee. Enkel een ambetant gevoel tijdens de strafste geluidsgolven.
Gisteren en vandaag heb ik al veel minder pijn. De ochtendstijfheid is ook bijna volledig verdwenen.
2 x per dag moet ik stretch oefeningen doen. ’s Ochtends heb ik daarvoor geen tijd, zodat ik ze enkel ’s avonds doe. Volgende week moet ik mij zooltjes laten aanmeten om in mijn dagelijkse schoenen te dragen. Niet in mijn sportschoenen.
Hopelijk gaat het elke dag een beetje beter. En lopen … dat zien we later wel.

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: