Hoofdmenu

maandag 27 oktober 2014

Modeltreinbeurs
Mijn allereerste 'grote' hobby waren modeltreinen van het merk Lima. Op mijn 10e kreeg ik mijn eerste startset. Langzaam breidde deze uit. Omdat de tafel in de living te klein werd, moest ik alles verhuizen. Op de zolder had ik een redelijk grote baan uitgebouwd. Passagiers- en goederentreinen uit Frankrijk, incl. bergen, tunnels, een rangeerstation. Al mijn materiaal heb ik lang geleden verkocht.
Een kameraad van mij stond als standhouders op de modeltreinbeurs in de Brabanthal te Leuven. Dat bracht mij op het idee om eens langs te gaan en m'n fototoestel mee te nemen. Er waren de mini baantjes. Daar waren echte pareltjes bij die deelnamen aan een wedstrijd.



Verschillende clubs hadden hun banen meegebracht.



De topper was het nagebouwde stationsemplacement van Hasselt. Ongelooflijk mooi.



Alle foto's --> Modeltreinbeurs

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: