Hoofdmenu

woensdag 31 december 2014

Jaaroverzicht 2014
2014 zal de geschiedenis in gaan als het jaar waarin ik bijna niet gelopen heb tgv een achillespees blessure (tendinose). Vanaf 23 maart heb ik geen kilometer meer gelopen wat mijn totaal op 126 km brengt.
Een echte fietsliefhebber ben ik niet, dus van mijn voornemen om meer te fietsen met mijn MTB is ook niet veel in huis gekomen. Ook omdat de pees pijn deed tijdens en na het fietsen. Het resultaat is een povere 394 km. Voor de rest was het een jaar zoals een ander, zonder uitschieters op welk vlak dan ook.
Voor 2015 hoop ik wat meer te gaan fietsen als alternatief voor het niet meer lopen. Al blijf ik toch hopen dat ik op (lange) termijn opnieuw 2 tot 3x per week 10km kan joggen.

  Aan iedereen mijn allerbeste wensen voor 2015  

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: