Hoofdmenu

maandag 6 juli 2015

Weeral een maand voorbij
En ondertussen niks meer gepost. Veel inspiratie heb ik niet gehad de laatste tijd. Misschien was dat te wijten aan het mooie weer. Indien het niet regent probeer ik zo veel mogelijk buiten door te brengen. Een beetje in de tuin werken en genieten van de rust. Dat laatste was wel nodig met de hectische juni software release. Als ik zin heb rijd ik 2 x per week met de fiets naar Buggenhout bos om daar zo'n 6 km te joggen en 1 x te gaan wandelen. Zo heb ik vorige week donderdagavond 2u30 gaan stappen omdat het te warm was om te lopen. Zondagochtend hield ik het joggen na 5,5 km voor bekeken. Te warm en geen zuurstof. In de namiddag heeft het heel hard gewaaid, een windvlaag zoals men in onze streek dit fenomeen noemt en een paar druppels regen. Het is nu weken geleden dat het nog eens goed geregend heeft en mijn regentonnen beginnen stilaan leeg te raken. Elke dag de bloemen water geven en 3 x per week de tomatenplanten in de serre gieten, dat zijn ettelijke liters. Maar het mooie weer mag van mij nog blijven duren, want eens het weer omslaat blijft het dikwijls lang 'slecht'.
Af en toe neem ik eens mijn fototoestel ter hand om een plaatje te schieten. Hieronder een paar foto's van een lelie die vroeger achteraan in onze tuin stond en nooit wou bloeien. Nu ze op ons terras staat in volle zon bloeit ze in alle pracht.




Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: