Hoofdmenu

maandag 20 juli 2015

LSD gelukt
Vorige zondag heb ik voor het eerst in een heel lange tijd nog eens meer dan 10 km in 1 x gelopen. In de druilerige regen liep ik 10,3 km in 1 uur. Geen last gehad van mijn achillespees, noch van mijn 'asem'. De conditie begin stilaan terug op te bouwen. Tijdens de volgende duurloop, nu donderdag, ga ik mijn hartslagmeter eens omdoen. Ik ben benieuwd naar wat mijn gem. hartslag zal zijn. Morgen ga ik net als vorige week nog eens naar de piste in Lebbeke lopen. Omdat ik er de rondjes heel goed ken, is het voor mij makkelijk om een bepaald gelijkmatig tempo te lopen. Elke 4e ronde versnel ik dan een beetje. 
Als alles meezit neem ik op 14 augustus deel aan de 6km loop tijdens de Corrida van Merchtem. Wat daarna mijn doelstelling zal worden zien we later wel.

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: