Hoofdmenu

maandag 8 februari 2016

Bronchitis & keelontsteking
Het liep redelijk goed mijn lange duurloop, maar vorige week, mede door het regenweer op dinsdag ging ik niet lopen. Op donderdag ging ik bloedgeven, dus van lopen zou er de daaropvolgende dagen ook niet gelopen worden door mij. Zondag zou ik dan een lange wandeling maken ter compensatie. Maar … de gezondheid besliste er anders over. Vrijdag begon mijn stem het te begeven en in de namiddag deed mijn linker long weer pijn. Uit schrik voor een (beginnende) longontsteking ging ik naar de dokter. Haar diagnose … een beginnende bronchitis & keelontsteking en zit ik nu aan de antibiotica pillen. Gelukkig was er niks abnormaals aan de longen te horen. Deze week moet ik het van haar rustig aan doen. Geen inspanningen, niet lopen, stappen of grote klussen doen. Vanaf zondag as hoop ik opnieuw te kunnen lopen of stappen als voorbereiding van de Vastenvoettocht op zaterdag 27/02.

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: