Hoofdmenu

maandag 18 juli 2016

Oei, "t is precies lang geleden ...
Dat ik hier nog eens iets geschreven heb. Niet dat er niks gebeurd is of dat het weer te mooi was, maar ik heb er gewoon niet aan gedacht.
Het lopen staat momenteel op een laag pitje. Ik heb niet echt een doel om naar toe te werken dus ga ik soms een duurloopje doen als ik er zin in heb.
Een tijdje geleden ben ik 2 dagen naar de Belgian Air Force days in Florennes geweest. Op zaterdag om foto's te nemen en op zondag om te kijken en te genieten. Binnenkort komt er een nieuwe Tab bij met foto's van vliegtuigen.

4 op een rij

F-16 Solo Display

Patrouille de France

Gisteren hebben we een fietstochtje gemaakt (het 1e van het jaar voor mij). 38 km, via Baardegem, Meldert, Affligem, Essene, Asse, Mazenzele, Droeshout en terug naar huis. Er zaten een paar stevige kuitenbijters bij. Maar het was tof. Met het goed weer deze week en ik die met verlof ben gaan we nog een paar keer gaan fietsen. Vandaag heb een trekhaak op ons klein bolleke laten zetten zodat we al iets verder kunnen rijden voordat we starten met fietsen.

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: