Hoofdmenu

zondag 19 juni 2016

2 drukke weken achter de rug
En vandaag had ik opnieuw zin om te lopen. De release vorige week en de week daarvoor waren ontzettend druk. Vooral door defecten gevonden door finance in de test omgeving, die ik met hoogstdringendheid moest onderzoeken boven op mijn normaal werk. Gelukkig waren het geen softwareproblemen in het billing systeem, maar in de ordering. Omdat deze problemen pas zichtbaar worden op een factuur komen de eerste 'klachten' bij ons terecht.
Het regenachtige, koude weer zal er ook wel voor iets tussen gezeten hebben dat ik geen zin had om te lopen. Normaal trek ik mij daar niets van aan. Vandaag was er nog ochtendgrijs toen ik vertrok maar de temperatuur was toch al een aangename 16°. In het bos koos ik voor de kleine paadjes waar er lekker veel modder lag. Zalig ploeteren was dat. Hopelijk ben ik nu vertrokken om tegen de Corrida van Merchtem vlot de 12km te kunnen lopen.
Als er toevallig een link of iets anders op deze blog niet werkt of er niet goed uitziet, dan is dat normaal omdat ik alles aan het overzetten ben naar een nieuwe account.

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: