Hoofdmenu

maandag 30 mei 2016

Verdwaalde lopers ...
Het bestaat. Gisterenvoormiddag tijdens mijn loopje zag ik een loper die bij elke kruising halt hield en zich in de haren krabde. Toen ik bij hem kwam vroeg hij de weg naar de Hoge Jan. Bleek dat hij bijna in Buggenhout dorp zat. Volgende week gaat hij zijn 1e marathon lopen (Great Breweries Marathon) en iemand ging hem een drinkbus brengen op de Hoge Jan. Hij had gekeken op Google Earth, maar was door de 'kleine' binnenbaantjes volledig de weg kwijt geraakt. Ik ben een heel eind met hem meegelopen in de goede richting. Hopelijk doet hij het volgende week goed en heeft hij de smaak te pakken.
Momenteel loop ik zo'n 30 km per week in 2 sessies, donderdag avond en zondag ochtend. Vanaf deze week ga ik opnieuw een paar weken op hartslag lopen. Rustige duurlopen zijn nu aan de orde en genieten van het lopen.

Tot de volgende week

Geen opmerkingen: