Hoofdmenu

vrijdag 12 augustus 2016

Mindere periode
Na een mindere periode met weinig zin om te lopen en last van verkrampte spieren in mijn nek en schoudergordel heb ik vandaag nog eens gelopen. Van de kiné mocht ik eens proberen te joggen om te kijken of de tintelingen in mijn linker arm en hand er nog steeds waren. Enkel bij de eerste 200m had ik er last van en daarna waren ze verdwenen. Die tintelingen zijn wel heel irritant en worden oa veroorzaakt door de verkrampte spieren die op het zenuwkanaal drukken. Hopelijk ben ik er nu vanaf (mede door de oefeningen om de spieren te ontspannen) en kan ik volgende week vrijdag voor de 10e keer deelnemen aan de 6 km van de Corrida van Merchtem.
Vandaag en volgende week heb ik nog verlof genomen en de weersvooruitzichten zien er schitterend uit. Dan kunnen we opnieuw een paar keer gaan fietsen.

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: