Hoofdmenu

zondag 16 oktober 2005


Alle spieren los ...
Het was reeds enkele dagen aan het kriebelen en ondanks het mooie weer toch niet gaan lopen. Gisteren was het dan eindelijk zo ver. Voor het eerst na de marathon van Eindhoven, heb ik mijn loopschoenen aangetrokken. Aan een kalm tempo vertrokken omdat ik nieuwsgierig was hoe mijn benen zouden reageren op deze 'inspanning'. Het ging prima, iets sneller gaan lopen tot een mooi tempo van +/- 11 km/u. Na 1 u07 min had ik de 12,6 km zonder problemen afgehaspeld.
's Avonds een paar lekkere alcool(hydraten) drankjes genuttigd (Dubbele Grimbergen ... mmm) met de voltallige familie en dat ter gelegenheid van de verjaardag van mijn schoonzus. We hebben serieus wat afgelachen :-)))
Deze namiddag met An (mijn echtgenote) en jongste dochter Lotte een paar toerkes gaan lopen in Buggenhout bos. Er waren ontzettend veel wandelaars.
Binnen dit en een paar jaar wil men dit bos serieus gaan uitbreiden. Wat menige loper en wandelaar zeer kan apprecieren.

Geen opmerkingen: