Hoofdmenu

dinsdag 11 oktober 2005

De eerste stapjes na Eindhoven
Amai, gisteren en vooral vandaag heb aan mijn benen veel stijfheid gevoeld. Een leuk aandenken aan afgelopen zondag J . Met het mooie weer ben ik op de fiets gesprongen en heb een rustig toerke rond ons dorp gedaan. De rest van deze week zal het genieten zijn van lekker eten en drinken. Vanaf volgende week gaan de loopsloefen terug uit de kast gehaald worden om op het het loopmoteurke terug in gang te krijgen.
Bedankt voor de vele leuke reacties, thuis, familie, op de blog, op het werk, ...
Tom en Eric, veel geduld, een goeie planning en de juiste marathon er uit pikken en jullie leveren een prachtprestatie.

1 opmerking:

Anoniem zei

Een dikke proficiat me jou prestatie !
Ik heb je voor de start nog gezien, 'k stond in de parkeergarage samen met Ruth, ik was véél te zenuwachtig en had geen idee dat jij de opstalse loper was.