Hoofdmenu

woensdag 11 januari 2006

Klaar voor zaterdag
Gelukkig was de regen deze avond reeds ver genoeg naar het oosten opgeschoven, zodat ik het rustige duurloopje van 8,2 km in droge omstandigheden kon afwerken in 44:33 ofte iets meer dan 11 km/u.
Ik heb nergens last van gehad, ook niet van de gisteren nog opkomende verkoudheid. Dienen 'druppel' zal zijn werkt gedaan hebben. Hopelijk blijft het zo tot na zaterdag. Thuis ligt mijn oudste dochter in de zetel met een stukske griep. Het gaat reeds beter met haar, want de aflevering van Friends van vandaag wou ze niet missen.
Het zag er naar uit dat januari een rustige maand zou worden op het werk, maar plots zijn er een aantal nieuwe projecten te testen, zodat ik bezig kan blijven. Gelukkig maar, want niets doen is niks voor mij.
Bij mijn echte werkgever (niet waar ik als consultant tewerk gesteld ben) is het weer eens prijs. Sinds een aantal jaren gaat het er zeeeeer slecht, wegens een 'verkeerde' overname, zodat ze nu met een torenhoge schuld zitten. De CEO is ontslagen, ... hopelijk kan het bedrijf overleven. Het is niet leuk als het alleen maar negatief in het nieuws komt. Maar ... ondertussen blijf ik bezig met het werk dat ik graag doe en dat is het voornaamste.
Tot morgen ... en voor sommigen onder jullie, tot zaterdag in Lier

1 opmerking:

Anoniem zei

aha, nu weet ik voor wie je werkt :-) mijne Koen heeft dat zinkend schip drie jaar geleden (gedwongen)moeten verlaten. Hopelijk is jullie geen zelfde lot beschoren...
Tot straks in Lier!