Hoofdmenu

zaterdag 28 januari 2006


Koud ...
Het was inderdaad koud deze namiddag. Vooral de stevige NO wind maakte het dat de gevoelstemperatuur redelijk onder nul zat. De 'terrastemperatuur' was 2° (uit de wind en in de zon). Er stond een trage duurloop op het programma ... ik moet leren lopen met de rem op. Veel te snel dus. De eerste 11,6 km gem. 11 km/u. Het tweede rondje heb ik ingekort tot 7,2 km omdat ik het na zo'n 5 km koud begon te krijgen. Dat laatste rondje was een beter tempo, gem. 10,2 km/u. Dus de 18,8 km in 1u45.59 ofte gem. 10,6 km/u met een gem. HS = 150.
Maar vandaag waren de loopomstandigheden beter dan gisteren. Mijn schoonbroer heeft zijn loopschoenen + 2 broeken + t-shirt (korte mouw) +t-shirt (lange mouw) + sweater + windjak aangetrokken en zich naar buiten gewaagd voor zijn vrijdagse loop. Heeft dienen karakter (niet de Lebbeekse betekenis). Ik ben lekker warm binnen gebleven.

Bovenstaande foto is genomen en bewerkt door An in december 2001 in Blefjell (Noorwegen).

Geen opmerkingen: