Hoofdmenu

zondag 8 januari 2006

Laatste nieuwjaarsreceptie zit er op
Eindelijk, want het is eigenlijk toch een heel drukke periode geweest. Met al dat goede eten en lekkere drankjes heb ik niet veel aan lopen gedacht. Vanaf morgen gaat het er iets soberder aan toe, want zaterdag as (14/01) gaan we voor het eerst in 2006 de loopschoenen aantrekken voor de 10 km natuurloop in Lier (hopelijk ligt er deze keer geen sneeuw ;-)).
Veel valt er over het afgelopen weekend niet te vertellen, behalve dat ik met mijn dochter naar de nieuwjaarsreceptie van de plaatselijk krachtbal club waar zij speelt geweest ben. Normaal gezien komen ze zagen of ze langer mogen blijven. Nu was het juist omgekeerd, zij vroeg naar huis en ik iets ... later. Kortom, heb mij daar goed geammuseerd.
Tot volgende keer.

Geen opmerkingen: