Hoofdmenu

woensdag 4 januari 2006

Nieuwe foto albums staan on-line
Aangezien de ruimte van onze thuis-website een ietsje te klein werd voor al de mooie foto's, heeft webmaster An een oplossing gevonden bij msn, gratis 30 MB 'ruimte' om eigen foto's op te slaan in albums. En ... het resultaat is de moeite waard.
Deze namiddag geprofiteerd om tijdens het laatste dagje vrijaf nog een loopje van bijna 15km te doen in 1:19:04 (gem. 11,2 km/u). Thuis gekomen merkte ik dat het uur op mijn Polar (S120) niet meer juist was en dat alle instellingen verdwenen waren. Ik dacht dat de batterijen bijna leeg waren. Volgens mijn zwager zou dit gewoon het gevolg zijn van statische elektriciteit in mijn 'fleeche' trui. Die had ik uitgetrokken juist voor het lopen en hij zat er inderdaad vol van (je kon bijna een lamp mee doen branden :-))). Oef ... hij kan nog iets langer mee (2 jaar geleden aangekocht en nu met reeds 179 uur aan looptijd).
Tot loops

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik zie, ik zie, ik zie.... Vanavond heb ik Sanne gezien om 18h45 op Ketnet. Ze kwam ijsschaatsen vragen op Ketnet Freez!