Hoofdmenu

zondag 4 maart 2007

22 jaar (x 2)
Deze ochtend ben ik tegen elke zondagse traditie in redelijk vroeg uit mijn bed geraakt. Daardoor kon ik mijn beenspieren nog even gaan losgooien. Het liep redelijk vlot, ondanks de 'inspanning' van gisteren voormiddag. De namiddag heb ik doorgebracht in onze keuken voor het bereiden van de desserten die ik ga meedoen naar het werk als traktatie voor mijn verjaardag (leeftijd - zie titel).

Gelopen: 8,2 km - 46:55 - 10,5 km/u (gs. 5:47 /km)

Tot de volgende keer

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Hartelijk geproficiateerd met uw tweede jeugd ! Hip hip hip...

Anoniem zei

Gefeliciteerd met je verjaardag.
Knappe training na je lange duurloop van de voorbije dag

Anoniem zei

Awel, ge zag er vanmorgen nog goed uit met uw 2x22jaar, net als je desserekes! Proficiat!

Anoniem zei

happy birthday. Zo te zien gaat het met de training ook nog goed.
De pegasusloop in Londerzeel daar zal ik ook zijn.

Anoniem zei

Het is wel wat laat, maar alsnog gefeliciteerd met je verjaardag. Wij zullen op de dessertjes wachten tot de volgende weblogloop.