Hoofdmenu

zondag 15 april 2007

Man, man, man, ...
Wat lees ik nu op de internetkrant ? De Marathon van Rotterdam is vroegtijdig stilgelegd door de organisatoren tgv de warmte (toen reeds 27 gr). Je hebt je maandanlang voorbereid op deze uitdaging en dan is het uitgerekend die periode onmenselijk warm. Heel erg vind ik dat voor alle lopers. Misschien was dit wel een goeie beslissing. Anders zou het misschien fataal afgelopen zijn voor een onfortuinlijke deelnemer en hadden de kritikasters weer voer om te spuien over onze looppassie. In Parijs was de start een paar uur vroeger, zodat het daar hopelijk minder heet was.
Deze ochtend had ik mij 'overslapen' (ik wil geen wekker op zondag), zodat ik pas na 10u thuis vertrokken ben. De 2,5 km tot aan het bos in volle zon was het toen reeds warm. In het bos zelf was het redelijk koel. Door de warmte heb ik mijn geplande duurloop met 10 km ingekort. Om iets over 11 even aan de starters gedacht in Rotterdam.
De rest van de dag gewoon ... luieren.

Gelopen: 12,4 km - 1:07:00 - 11,1 km/u (gs. 5:24 /km)

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: