Hoofdmenu

maandag 28 mei 2007

10 min. gelopen
Lang leve de loopband, want dankzij dat toestel kan ik mezelf in toom houden tijdens mijn herstelloopjes. Als ik in het bos of op de openbare weg zou gaan lopen, dan zou ik sneller lopen dan goed is voor mijn kuitspier.
Afgewerkte sessie:
wandelen --> 5 min - 4 km/u
wandelen --> 5 min - 5 km/u
lopen --> 10 min - 7 km/u
wandelen --> 5 min - 5 km/u
wandelen --> 5 min - 4 km/u
stretchen en ijs leggen.
Geen pijn meer gevoeld, alleen een beetje stijfheid tijdens het lopen en stretchen. Morgen rustig op de Finse piste een paar rondjes lopen.
Afgelopen weekend ben ik rats vergeten dat het op den Opstal het weekend van de spontane gisting was. Dit is een jaarlijkse organisatie van de Opstalse Bierpallieters. Men kon er een 70-tal biersoorten proeven. Zal thuis dan zelf maar een flesje kraken. Santé !!!

Tot de volgende keer

1 opmerking:

Anoniem zei

idd, lang leve de loopband !