Hoofdmenu

maandag 7 mei 2007


54,5 km
Voor het eerst dit jaar heb ik mijn weektotaal kunnen opdrijven tot boven de 50 km.
Daarvoor heb ik wel 5x mijn loopschoenen moeten aantrekken.

Op dinsdag zijn we in de voormiddag op bedrijfsbezoek geweest bij NedCar te Born (Sittard-Geleen). Dit is de assemblagefabriek voor de Mitsubishi Colt 3- en 5-deurs. Hier hebben we kunnen zien hoe een auto in elkaar gezet wordt. Ook hier kennen zijn het probleem van een dalend aantal te assembleren wagens, net zoals bij Opel. Een heel interessant bezoek. Dit was door ons bedrijf georganiseerd omdat wij daar een deel van de productie, ... software geleverd hebben.
Dinsdag en donderdag, de gewone trainigen op de piste. Al moet ik er bij vermelden dat we donderdag gelopen hebben in verschillende tempo's.
Zaterdag namiddag stond er een snelle ren op het programma en zondagochtend een trage duurloop.

In de namiddag heb ik mogen proeven van een 'Super des Fagne Brune 7,5 % alc.vol'. Een lekker donker bier (niet te zoet) dat gebrouwen wordt in de 'Brasserie des Fagnes' en te verkrijgen in de Cora te Anderlecht.

Gelopen:
maandag --> 8,6 km - 49:00 - 10,5 km/u (gs. 5:42 /km)
dinsdag --> 9 km - 44:45 - 12,1 km/u (4:58 /km)
donderdag --> 9 km - 54:00 - 10 km/u (6:00 /km)
zaterdag --> 8,6 km - 40:50 - 12,6 km/u (4:45 /km)
zondag --> 19,3 km - 1:52:42 - 10,3 km/u (5:50 /km)


Tot de volgende keer

1 opmerking:

Anoniem zei

Inderdaad een mooi weektotaal. Het biertje heb ik trouwens ook al eens ergens gedronken.