Hoofdmenu

donderdag 10 mei 2007

Game over ...
Althans voor enkele weken.
Dinsdag na de gebruikelijke opwarmingsrondjes sloot ik aan bij een groepje dat aan een aardig tempo van +/- 4:30 /km liep. Rustig babbelend draaiden we onze rondjes rond de piste. Plots een pijnscheut in mijn rechter kuit. Niks van aangetrokken en toch nog zo'n 4 km verder gelopen. Gisteren ochtend was er een redelijke stijfheid en het stappen van de trap deed opnieuw een pijnscheut door de kuit gaan. Dan maar op doktersbezoek geweest en die stuurde mij onmiddellijk door voor een echografie. Daar heeft men vandaag een (gelukkig) kleine spierscheur vastgesteld. Advies van de huisarts: kine, ijs leggen, steunverband, Flexium smeren en oefeningen waarbij ik geen pijn voel in de kuit om de conditie min of meer op peil te houden.
De wedstrijd van zondag as te Oudegem zal ook dit jaar aan mij voorbij gaan. Ik ga wel kijken want onze jongste dochter loopt er haar eerste wedstrijd.
De oudste dochter speelt zaterdag met de kadetten meisjes van KBC Opstal de halve finale van de krachtbalbeker tegen Dudzele in Maldegem.
Zoals je ziet, een druk sportweekend voor de boeg.
Tot de volgende keer

2 opmerkingen:

johan zei

Snel herstel toegewenst!

Anoniem zei

Wat jammer, zulke dingen komen natuurlijk altijd ongelegen. Hopelijk duurt het niet te lang.