Hoofdmenu

zaterdag 28 juli 2007

Lang geleden
Dat ik nog eens een 'lange' duurloop gedaan had. De laatste dateert van 6 mei ll, nl 19 km. Dat was net voor het scheurtje in de kuitspier zich manifesteerde. Dus aanstaande dinsdag & donderdag zal ik minder snel dan gewoonlijk lopen op training. Als voorzorg om de spier verder te laten herstellen en ook om volgende week zaterdag nog reserve over te hebben tijdens de Memorial O.Vercammen.
Vandaag zijn er > 16 km gelopen. Zo'n trage duurloop aan een lage gem. hartslag van 137 vind ik vermoeiender dan sneller lopen. Na die 16 km was mijn brandstoftank helemaal leeg. Het is ook lang geleden dat ik nog met mijn hartslagmeter gelopen heb. Op training kan ik die niet dragen omdat mijn Polar uurwerk & borstband geen 'own-code' hebben. En 's zaterdags ... wel dan vergeet ik hem aan te doen. De conditie begint opnieuw naar het oude niveau (van voor de blessure) te groeien. Tegen eind september (Kussnacht loop in Buggenhout bos) hoop ik dat ze er terug is.
Normaal gezien is morgenochtend om 9u training voor de jeugd van ACL in Buggenhout bos, maar deze keer gaan we die naar alle waarschijnlijkheid overslaan. De 2 Franken (weermannen) voorspellen veel neerslag voor de volgende nacht en een groot deel van de dag ... dwz uitslapen ...
Slecht weer ... dat wordt dan PC werk ... blogs lezen, de filmbeelden uit Oostenrijk bewerken en op DVD zetten. Werk genoeg dus.

Gelopen:16,35 km1:37:5510 km/ugs. 6:00 /kmgem.HS 137


Tot de volgende keer

3 opmerkingen:

Anoniem zei

inderdaad michael, werk genoeg ;-)

johan zei

Hopelijk was jou verblijf in de Oostenrijkse bergen zo goed als de mijne, heerlijk land! :-)

Anoniem zei

Hoi ,

mooie tijd daar in Dendermonde ! Mss tot nog eens Gwen uit Roeselare.