Hoofdmenu

vrijdag 20 juli 2007

Loop nr 3
Na enkele weken rustiger aan, heb ik deze week al > 30 km afgelegd ... en er staat er nog loopje op het programma. Het begon gisteren redelijk rustig (+/- 5:45 /km), maar toen Dirk stopte, zijn we nog 2 km verder gelopen aan 4:40 / km. Voorlopig heb ik geen last meer van de kuitblessure opgelopen begin mei. Toch blijft de schrik om te hervallen er in zitten.
Op zondagochtend gaan de afstandlopers van de jeugd van AC Lebbeke lopen in Buggenhout bos. Lotte heeft aan Gentil (1 vd trainers) beloofd dat ze er ook zal zijn. Dus zondag ochtend, op mijn laatste verlofdag NB, mag ik om 8u uit mijn bed om mee te gaan. Het zal 'zeer' doen, want morgen is er bij ons thuis een familiefeestje. Aangezien het doorgaat op 21 juli en er zoals gewoonlijk een 'drasj national' op het programma staat, is het geen BBQ maar koud buffet. De desserten, tiramisu & chocolademousezijn reeds klaar. Dit laatste wordt op dit eigenste ogenblik aan een smaaktest onderworpen door An & Lotte.

Gelopen:11,5 km1:02:2911 km/ugs. 5:26 /km

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: