Hoofdmenu

zaterdag 11 augustus 2007

Een lach en een traan
Dat ligt kort bij elkaar. Gisteren was er de begrafenis van tante Louise. Die wij kenden als de eeuwig guitige tante. Vandaag hebben wij afscheid genomen van de man die Lebbeke en Opstal heeft leren petanque spelen, Clement. Hij was de mede-oprichter van PC H.T.B. uit Lebbeke.
Vandaag is er de verjaardag van de Kazzen (schoonbroer) en morgen van den bompa (schoonvader). Dat zullen we vieren !!!
De meisjes van chiro Hemo Opstal (waaronder Sanne) zijn op kamp vertrokken. De oudste groepen, gisteren reeds met de fiets en vandaag de kleinsten, met de bus. Zij gaan de jongens aflossen voor wie het kamp vandaag afgelopen is.
Van de afwezigheid van onze oudste dochter wordt gebruik gemaakt om haar kamer opnieuw in te richten (wel volgens haar richtlijnen). Laag 1 van de plafondverf wordt binnen een half uurtje aangebracht.
Deze namiddag een klein toertje gelopen en gelukkig had ik mijn drankgordel aan want het was warm en heb heel wat zweetdruppels gelaten. Hoe kan het weer zo verschillend zijn in zo'n klein landje. Donderdag regen en 15 gr, vandaag zon en 27gr . Rare streken ...

Gelopen:12,4 km1:05:2811,4 km/ugs. 5:17 /km

Tot de volgende keer

1 opmerking:

Anoniem zei

Succes met je volgende wedstrijd. Ik ben vanaf morgen voor een weekje naar warmere oorden, en dus geen corrida voor mij. Ik ga wel 2 à 3 keer gaan lopen op vakantie. Mijn volgende langere duurloop ifv mijn marathon ga ik doen de laatste dag van de 4 daagse van de ijzer, op zaterdag 25/08/2007. Vandaag heb ik ene van 25,001 Km gedaan aan een zeer matig tempo. We zitten dus op schema, nu nog wat sponsors zoeken.