Hoofdmenu

woensdag 15 augustus 2007

Helemaal vergeten
Op de baan van Merchtem naar Wolvertem staat er een bord met reclame voor de activiteiten van Nijdrop in Opwijk. Daarop kon ik dagelijks zien dat er vandaag de jaarlijkse zomerhappening is. Dat evenement was ik dus helemaal vergeten, vooral omdat we de kamer van Sanne opnieuw aan het behangen zijn. Zo rond 21u dacht ik, 'waar is er nu ergens een openluchtfuif ?' ... toen viel mijnen euro. In vogelvlucht is de concertweide niet zo heel ver af, dus kon ik alles goed volgen op ons terras. In een campingzetel met een donkere Grimbergen in de hand naar Fixkes luisteren. Een mooie afsluiter van de werkdag. Straks is er nog Daan ... die zou ik graag eens aan het werk willen zien, maar het zal voor een andere keer zijn.
Gisteren is er ook nog een beetje gelopen, 12,5 km waarvan 2,5 km aan 13,5 km/u.

Morgen 10 km loslopen en vrijdag 'wedstrijd' in Merchtem.

Gelopen:12,5 km1:05:4510,9 km/ugs. 5:30 /km

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: