Hoofdmenu

zondag 5 augustus 2007

Memorial O.Vercammen
Gisterennamiddag wees de thermometer in de auto zo'n 28 gr aan. Het zou dus zweten worden. Op tijd aangekomen (St.Gillis is nog geen 10 km van bij ons), ingeschreven, looptruitje aan en een beetje gaan 'warmlopen'. Het MOOIE, afwisslend parkours was hetzelfde als vorig jaar, dus ben ik even de staat van de veldbaan gaan verkennen. Tussen de maisvelden stond er geen wind en was het snikheet. Een tiental minuten voor de start kwam Geert er aan. Bleek er nog een blogster aanwezig te zijn, Gwendoline. Zij kwam met haar supporters helemaal uit het verre Roeselare. Beiden gingen de 5km lopen. Gwendoline eindigde als eerste dame in 20'01". Heel snel dus. Geert deed er een ietsje langer over en eindigde in een mooie 30'01'. Straf van hen beiden in deze temperatuur.
Om 15u gingen we van start en het liep vlot. Het eerste rondje van 4,73 km in 22'22" (12,7 km/u). Tijdens het tweede, kreeg ik het echt moeilijk op het pad langs de oude Dender. Even aan wandelen gedacht, maar al even snel heb ik dat uit mijn hoofd gezet en doorgelopen. Bij het verlaten van de dijk vond ik daar een paar goeie benen langs de kant waardoor ik nog aan een redelijke snelheid (volgens mijn Garmintje) kunnen finishen heb. Rondje 2 was 4,77 km in 25'37" (11,2 km/u).
Eindtijd over 9,5 km 47'59" (11,9 km/u) en 14e deelnemer op 33. Ondanks de dikke 3 min trager dan vorig jaar, ben ik best tevreden. Maar dan was het ook niet zo warm en kwam ik ook niet terug uit blessure.
Als club met het meeste aantal deelnemers (buiten
AC Denderland) kregen wij van AC Lebbeke nog een aantal drankbonnetjes. De bijhorende drankjes hebben we ons laten smaken.
Een pluim voor de organisatie (AC Denderland), het was weer in orde.


Tot de volgende keer

1 opmerking:

Anoniem zei

Hey , Knappe tijd van jou wind ik zelf. In die hitte!!! Chapeau. Mss tot nog eens !
Greetzzz Gwen