Hoofdmenu

woensdag 22 augustus 2007

Nieuw op mijn loopkalender ...
De 14e Molenloop op de Molenheide te Malderen op zaterdag 9 september om 15u30. Hier zal ik de 12 km lopen.
Zoals reeds in een eerder bericht vermeld, heeft Lotte, een paar vriendinnen (Jana & Inneke) en Nick meegelopen in de 3 km wedstrijd van de Corrida van Merchtem. Jana was de snelste van het viertal, iets verderop gevolgd door Inneke. Niet zo lang daarna kwamen ook Nick en Lotte over de eindstreep. Op de foto hiernaast, genomen net na de start door fotograaf van dienst ... An, lopen ze nog in elkaars buurt. Gentil (de trainer) was tevreden met hun prestatie.
Tal van andere atleten van onze club hebben deelgenomen aan de Corrida over 12 km. Het verslag hiervan kan je vinden op de site van KAC Lebbeke.

Zaterdag ll ben ik niet tot aan de Kappellekesjogging te Grembergen geraakt, omdat de afdak hestelwerken bij ons thuis langer geduurd hebben dan ik gepland had.

De training gisteren is aan een heel rustig tempo begonnen (10 km/u), na 3 km liepen we iets sneller (11 km/u). Vanaf km 6 - 12 km/u en de volgende 5 km werd het tempo langzaam opgetrokken tot 13,5 km/u (laatste km).
Morgen, donderdag, is het interval dag --> 10 x (400 m tempo / 200 m rustig aan).





Gelopen:12 km1:02:5111,5 km/ugs. 5:14 /km

Tot de volgende keer

1 opmerking:

Anoniem zei

Ja, iedereen heeft dat goed gedaan éh op de corrida :) Ik zelf ben ook tevreden met mijn tijd :) Twas de tijd die ik moest lopen van Gentil :) En vooral nen dikke proficiat voor Lotte!!! Ze loopt nog niet zo lang en dan zo'n prestatie neerzetten! Proficiat éh Lotte!!!
En nu blijven trainen en hopen dat we nog verbeteren!

Grtjes,
Jana