Hoofdmenu

maandag 26 november 2007

The day after
Deze ochtend was er toch enige stijfheid in de benen. Waarschijnlijk is dat het gevolg van het lopen op de dolomiet met spikes waar geen enkele demping in zit. Vandaar dat ik maar een 5-tal km gelopen heb in 30'.
Op vrijdagavond was er uitzonderlijk geen 'kookles' en kon ik op tijd naar de Trappistenavond gaan tvv Muziekkapel Chiro Hemo Opstal. ALLE 7 (echte) trappisten merken waren er verkrijgbaar. Ik heb geproefd van:
Westvleteren 8°
Westvleteren 12°
La Trappe Blond
La Trappe Donker
Daarna ben ik, met de cross van zondag in het achterhoofd, overgeschakeld op bruiswater.
Tijdens het verjaardagsfeest van onze oudste dochter heb ik op zaterdagavond ook geen alcohol gedronken. Wel lekker witloof in hesp en kaassaus en puree gegeten. Afgesloten met een tiramisu.

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: