Hoofdmenu

vrijdag 25 januari 2008

Grappig
Woensdag heb ik me goed geamuseerd tijdens mijn duurloopje. Het gedrag (reacties) van mensen op een bepaalde situatie is hillarisch.
In ons dorp zijn er grote wegen- en infrastruktuurwerken en een paar honderd meter ervoor is er een omleiding voorzien. Toch zijn er mensen die denken daar kan ik nog door, het zal niet zo erg zijn ... ;-)) Tot ze aan een grote put met kranen komen. Dan kan je hen bijna horen vloeken, snel de wagen omdraaien en kwaad optrekken in de richting van waar ze komen om alzo toch de omleiding te volgen. Dan rijden ze veel te snel om de 'door die stomme werken verloren minuten' in te halen.
De 8,9 km afgelegd in 55'33" (gs. 9,8 km/u) met een gem hs. van 135.
Op donderdag waren er 8 rondjes om het voetbalveld met versnellingen aan de lange zijde en joggen aan de korte. Als toetje een duurloopje van 8 km in 34:11 (12,3 km/u - hs. 150).

Dankzij het mooie winterzonnetje was het eindelijk het moment om bomen te snoeien en de dunste takken te hakselen. Gelukkig kreeg ik hulp van An, want anders was het werk niet voor den donkeren gedaan. Hopelijk heb ik morgen tijdens de veldloop in Bornem niet te stijve spieren.

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: