Hoofdmenu

zondag 24 februari 2008

Veldloop Lebbeke
Straks is de er laatste veldloop van het seizoen te Lebbeke. Met z'n allen gaan we er heen, M & L om te lopen en A & S om foto's te nemen. We rijden met de fiets, omdat er niet zo heel veel parkeerplaatsen zijn aan de sporthal en omdat den Opstal afgesloten is voor de carnalvalstoet. Deze laten we graag aan ons voorbijgaan omdat we niet zo carnaval-minded zijn.

15°, een verwarmend zonnetje - een heerlijk loopweertje.
Voor Lotte was het vandaag de laatste veldloop van het seizoen. Ze wou er nog eens serieus tegen aan gaan.
Na een voor haar redelijk snelle start bleef ze wonderwel goed stand houden rond de 15e plaats. In een sterke 2e wedstrijdhelft kon ze nog opschuiven naar een prachtige 12e plaats op 23 atletes (1,55km - 5'49 - 16km/u). Haar beste resultaat dit jaar. Zo sluit ze haar eerste loopseizoen met glans af. Deze resultaten heeft ze mede te danken aan trainer Gentil.
Met juist 100 lopers (13 juniors en 87 masters) gingen we van start op een kurkdroge omloop. Het zou dus opnieuw een snelle wedstrijd worden. Inderdaad, de start was weer redelijk snel. Al in de eerste kleine aanloopronde zijn me nog een paar Lebbeekse atleten (Luc & Albert) voorbijgesneld. Deze keer was er echter geen groepje waar ik kon bij aanpikken, zodat ik de hele wedstrijd alleen gelopen heb. In de laatste van 3 grote ronden (vooral in het maisveld) voelden de benen niet zo goed meer. Mijn voorganger(s) inhalen ging niet meer, dus heb ik vooral gelopen voor een voor mij goeie tijd. Als 66e master op 87 liep ik in 26'22 over de eindstreep. Dat betekent dat ik de 6,625km tegen zo'n 15/km (?) afgelegd heb. Achteraf met een paar vrienden nog ne goeien donkere Westmalle gedronken op de mooie afloop van het voorbije veldloopseizoen.
De volledige uitslag kan je hier vinden.

Foto's vindt je oa. hier. Meer op de site vd club (K.A.C.Lebbeke).

Tot de volgende keer

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Mike,
Proficiat met je prestatie !
Geniet nu maar van een welverdiende relatieve rustperiode en we bekijken samen wel waar je deze zomer gaat uitpakken ...
Proficiat en tot dinsdag
sportieve groeten
de coach

Anoniem zei

Knap gelopen Lotte en mooie, scherpe foto's over de cross te Lebbeke ! bezorg ze ook eens aan de webmaster van KAC LEBB.

met dank, Linda

Anoniem zei

Amai Mike,
Jij bent blijkbaar serieus aan het vlammen.