Hoofdmenu

woensdag 7 mei 2008

Pyramideloop
Nee, we zijn niet op vakantie geweest naar Egypte en hebben er dus ook niet deelgenomen aan een wedstrijd. Het was een intervaltraining 200m / 400m / 600m / 800m / 600m / 400m / 200m (tussen elke afstand, 200m joggen) op de piste. Het was redelijk zwaar. Na de eerste 200m heb ik de snelle jongens laten lopen, want dat tempo zou ik onmogelijk de ganse sessie kunnen volhouden. Ik heb dan maar aan mijn eigen trager tempo de training tot een goed einde gebracht.








Vandaag 8,6 km loslopen in 50'57 - gs. 10,1 km/u - hs. 129. Onderweg ben ik de mensen van loopclub 'Traag Maar Lang' tegengekomen en een korte babbel gedaan. Zij lopen een paar keer per week in groep, gaan samen uit eten, ... een leuke bende dus.

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: