Hoofdmenu

zaterdag 18 oktober 2008

Kantine wordt mooi
Zo stilaan nadert de afwerking van de nieuwe kantine van KAC Lebbeke haar einde. Vandaag heb ik geholpen met het leggen van het vals plafond. Dat plafond geeft een heel ander uitzicht aan het geheel. Het is er nu veel 'lichter', geeft een warmer gevoel en de geluiden worden beter gedempt. Dit werkje is 1 van de redenen waarom ik ook vandaag niet gelopen heb. Straks is er een wedstrijd krachtbal met Sanne waar we met z'n allen gaan supporteren. Deze avond is er een verjaardagsdrink bij m'n schoonzus. Ik zal proberen om het zo 'sober' mogelijk te houden daar Lotte morgenvroeg om 9u naar de bostraining van de jeugd gaat. Daar zal ik dan van de gelegenheid gebruik maken om een uurtje 'fartlek' te spelen.

Tot de volgende keer

1 opmerking:

Anoniem zei

Fartlek het kadooke voor ieder loper,voor mij althans erg leuk en als je wil erg zwaar!!!!
grz Patrick
http://www.bloggen.be/funrunner