Hoofdmenu

woensdag 22 oktober 2008

Lotto CrossCup Relays Gent
Naar alle waarschijnlijkheid gaan Jan, Patrick en ik zondag as deelnemen aan bovengenoemde wedstrijd. Het is een aflossingsveldloop voor teams van 3 lopers, waarvan de eerste 1.000m (ik) aflegt, de 2e 1.500m (P) en de 3e 3.000m (J). Lotte , Kylie en Astrid gaan deelnemen aan de wedstrijd voor kadetten meisjes. Zij lopen respectievelijk 1.000m, 800m en 1.500m.
Deze week zal ik eindelijk terug aan het voorziene aantal loopkilometers geraken. Door een redelijk drukke kalender (en soms geen zin om te lopen) geraakte ik de laatste 3 weken nooit aan 40 km. Met nog 2 trainingen en een wedstrijd voor de boeg zal ik deze week makkelijk aan het beoogde aantal van +/- 50 km's komen.

Gelopen:
Dinsdag: 3 km loslopen + 800m in/out + 3x((6x500m tempo 2'10")+200m joggen)+ 1km loslopen
Woensdag: 6,1 km recuperatieloop - 34'28" - 10,6 km/u

Tot de volgende keer

1 opmerking:

Anoniem zei

Awel wij staan aan de kant te supporteren.Top 3 dat halen jullie wel.
De winnaars van de dames, die staan al vaste. Kijk maar eens op mijn blog, 't verslag van mijn training van gisteren is er eentje om in te kaderen.

Geert
http://mijnmarathondroom.skynetblogs.be