Hoofdmenu

zaterdag 4 oktober 2008

Nieuwe aanwinst
Omdat mijn Asics GT 2130 na een dikke 500 km reeds ver gevorderde slijtageverschijnselen vertonen (vooral aan de binnenstof), ben ik vandaag naar de in onze streek zeer bekende sportzaak (TopSport) geweest om een opvolger te kiezen. Daar ik zeer goede loopervaringen had met het vorige model van de AdiStar Control, heb ik mij nu nr 5 van deze reeks aangeschaft. Vroeger liep ik steeds met de Gel Kayano, maar met nr 13 heb ik een probleempje gehad en toen ben ik overgeschakeld naar Adidas.

Als voorbereiding voor de eerste oefencross, stond vandaag de bosloop in het teken van morgen, +/- 50' met 10 x 20" versnellen. De wedstrijd zelf is maar 4 km, dus zal ervoor en erna lang losgelopen worden. Zo komen toch aan genoeg loopkilometers dit weekend.De weergoden zijn ons niet goed gezind. Er wordt een ganse dag regen voorspeld. Voor ons crossers is dat niet zo erg, wel voor de mensen die in Brussel de halve of hele marathon gaan lopen. Morgen een verslagje vd Volkscross.

Tot de volgende keer

1 opmerking:

Anoniem zei

Dag Mike,ik heb juist uw blog ontdekt via joggerke,die ik al een tijd ken,mooi blog trouwens,ik zie dat jij nog sneller schoenen verslijt als ik,500km is niet veel,daarom ben ik overgestapt op Mizuno's die gaan bij mij ongeveer 1200km mee.
mvg
Patrick Aerts
http://www.bloggen.be/funrunner/